برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

لو رفتن تصاویر نسل جدید ب‌ام‌و M4 2021

درست چند روز پس از معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 4، تصاویر نسل جدید M4 نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

هنوز مشخص نیست که این تصویر کجا ثبت شده اما در آن می‌توانیم نسل جدید M4 با رنگ بدنه خاکستری گان متال را ببینیم. برجسته‌ترین جنبه‌ی این خودرو نمای جلوی آن است که پذیرای جلوپنجره‌ی بزرگی شده است. درحالی‌که نسخه‌های سطح پایین‌تر سری 4 جدید از جلوپنجره‌ای با طراحی سه‌بعدی و پیچیده استفاده می‌کنند، جلوپنجره‌ی M4 جدید دارای میله‌های افقی ساده‌تر است.

در تصویر بعدی می‌توانیم سپر پرفورمنس را ببینیم. شایان ذکر است جلوپنجره‌ی کلیوی شکل این خودرو اندکی نازک‌تر از جلوپنجره‌ی سایر مدل‌هاست.

جدای از جلوپنجره، این خودرو دارای همان چراغ‌های زاویه‌دار و ورودی‌های هوای مشکی است. بخش بیرونی سپر نسبتاً ساده است هرچند عنصر طراحی عمودی وجود دارد که شاید مجرای خنک‌کننده ترمز یا یک تکه پلاستیک ساده باشد.

دیگر جنبه‌ی جالب این خودروی اسپورت کاپوت آن است که ظاهراً دارای دو فرو رفتگی مشابه می‌باشد.

جدای از طراحی ما می‌دانیم نسل جدید ب‌ام‌و M4 دارای همان پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی S58 بکار رفته در شاسی بلندهای X3 M و X4 M خواهد بود. این پیشرانه در حالت استاندارد قدرت 473 اسبی و در نسخه کامپتیشن خروجی 503 اسب بخاری دارد. این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد اما همانند M5 و M8 رانندگان می‌توانند حالت دیفرانسیل عقب را نیز انتخاب کنند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به‌صورت استاندارد در دسترس خواهد بود اما برخی نسخه‌ها با گیربکس دستی هم عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *