برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

مزین شدن ب‌ام‌و سری 4 جدید به قطعات M پرفورمنس

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/06/2021-bmw-4-series-m-performance-parts-8.jpg

نسخه‌های بسیار متنوعی از ب‌ام‌و سری 4 جدید معرفی شده و شاید همه‌ی آن‌ها بتوانند حواس شما را از جلوپنجره بسیار جنجالی این خودرو پرت کنند!

هم‌اکنون اگر مشخصات استاندارد این خودرو به ‌اندازه کافی اسپورت نبوده و نظر شما را جلب نکرده می‌توانید پکیج M اسپورت را ببینید که جذابیت بیشتری را به ارمغان آورده است.

ب‌ام‌و قطعات M پرفورمنس فراوانی را برای این خودرو تدارک دیده و خریداران از همان ابتدا می‌توانند سری 4 جدید را با این قطعات سفارش دهند.

اگر قطعات M پرفورمنس را سفارش دهید شاهد تزریق برخی تجارب موتور اسپورت ب‌ام‌و به سری 4 خواهید بود. این مجموعه شامل اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب فیبر کربنی، نوشته‌های روی بدنه، پوشش فیبر کربنی آینه‌بغل‌ها، اسپویلر لبه صندوق و رکاب‌های جانبی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های برجسته این پکیج می‌توان به رینگ‌های چند پره مشکی، کالیپرهای ترمز قرمز و لاستیک‌های پیرلی پی زیرو اشاره کرد.

داخل کابین هم غربیلک فرمان M پرفورمنس با بخش مرکزی فیبر کربنی، نوار قرمز روی فرمان، پدال شیفترهای فیبر کربنی و نشان‌های بیشتر M دیده می‌شود.

مدلی که مشاهده می‌کنید از نوع M440i xDrive است که به پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی 369 اسبی مجهز شده و از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. این خودرو شتاب 4.7 ثانیه‌ای دارد که حدود نیم ثانیه کمتر از M4 کوپه نسل اول می‌باشد.

خب صحبت از نسل اول M4 کوپه شد و باید گفت این خودرو از قطعات M مخصوص خود استفاده کرده است. اگرچه استایل این خودرو به مدرنی یا برجستگی سری 4 جدید نیست اما قطعات یاد شده به خوبی باعث تهاجمی‌تر شدن ظاهر خودرو شده‌اند.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/06/2021-bmw-4-series-m-performance-parts-9.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *